dijous, 19 de desembre del 2013

CARTA AL PARE NOEL

     Estimat Pare Noel, 
Alumna de 1r Batxillerat

     Aquest any vull que el meu regal siga diferent als altres anys. 

     Sé que ja has amagat els regals en el canapé del llit dels meus pares, també sé que és una tablet, roba i uns pocs diners. Però, jo això no ho vull, el que vull és que te'ls emportes per dur-los-els a altres nens més ambiciosos, jo no ho necessite. El que de veritat vull és que faces feliç a la nostra societat, i també als meus pares, que des de fa uns anys la por controla la meua casa i cada dia es fa més difícil el poder menjar o estudiar. 

     Poc veig als meus pares, ja que es passen el dia treballant, tan sols una horeta; la resta la passe amb la meua tia o al col·legi. Cada nit espere a les onze de la nit fins que arribe ma mare i em done el bes de cada nit. Mon pare es queixa constantment dels polítics, encara no ho entenc, però algun dia ho faré. I m'adonaré de les penúries i les males passades que estan vivint amb el manteniment de cinc persones que som a casa.

     En concret, vull aprendre a apreciar les xicotetes estones en què estic amb els meus pares. També vull que el que passa fora de ma casa no entre i no afecte a mi ni a la meua família.

     Vull poder recordar bons moments amb els meus estimats i no recordar els granets d'arròs contats i repartits a parts iguals entre el meu germà i jo per ma mare.

     Vull que acaben les retallades i la crisi que afecta la nostra societat.



ALUMNA 2n CICLE ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada